Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - אברה מנגיסטו נשכח מהלב 1 825 פעמים כל יום מחדש גלובס / לצער הרב של המשפחה, הרבה לא נעשו כדי לשחרר אותו.

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - א×'ר×" מנ×'יסטו נשכח מ×"ל×' 1 825 פעמים כל יום מח×"ש ×'לו×'ס / לצער הרב של המשפחה, הרבה לא נעשו כדי לשחרר אותו.. אחיו אילן הבטיח שלא יוותר עד שאחיו יחזור הביתה: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם משפחתו של אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי המוחזק ברצועת עזה.בתום הפגישה שנמשכה כשעתיים והייתה סגורה לתקשורת עדכן אילן, אחיו של אברה, כי נתניהו מסר. סרטון קשה שהופק ב2016, כשמלאו שנתיים לשבי אברה. אחיו של מנגיסטו, אילן, סיפר כי להוריו קשה לציין עוד שנה שאברה לא בבית וכי הם מתאכזבים בכל מפגש שלהם עם נבחרי ציבור. זהו היום השמיני של המשפחה, שבנה אברה מנגיסטו מוחזק בידי חמאס בעזה זה שלוש שנים וחצי, כשכוונתה המקורית הייתה להישאר שבוע בלבד.

שלומי לוי הטורניר, נערך ביוזמת סגן ראש העיר והממונה על הספורט, דורון נקשרי ובשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון בניהולו של מרסלו בורדמן יחד עם דקל. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: אברהם (אברה) מנגיסטו, הרביעי מבין עשרה ילדים, עלה לישראל מאתיופיה עם משפחתו בגיל 5, לדברי אחיו אילן מנגיסטו. אילן מנגיסטו יגיע היום (ה') לירושלים לעצרת המיוחדת, שמארגנים תלמידי ישיבת אמית נחשון, למען השבת אחיו משבי חמאס. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם משפחתו של אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי המוחזק ברצועת עזה.בתום הפגישה שנמשכה כשעתיים והייתה סגורה לתקשורת עדכן אילן, אחיו של אברה, כי נתניהו מסר.

א×'ר×
א×'ר×" מנ×'יסטו נשכח מ×"ל×' 1 825 פעמים כל יום מח×"ש ×'לו×'ס from images.globes.co.il
אדם ממוצע ברחוב לא יודע מי זה אברה מנגיסטו, אני בטוח שזה המצב גם בציבור הדתי. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו במשחק. המשלחת של משפחת מנגיסטו ופעילים במטה לשחרורו הגיעה אמש למטה האום בניו יורק לאחר מסע מחוף לחוף ברחבי ארהב, בנסיון לעורר את מצפון העולם בגורלו של אברה | אילן: אנשים מתקשרים להורים שלי, מספר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני 6 שנים, ומוכרים להם אשליות על סמך כותרות העיתונים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם משפחתו של אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי המוחזק ברצועת עזה.בתום הפגישה שנמשכה כשעתיים והייתה סגורה לתקשורת עדכן אילן, אחיו של אברה, כי נתניהו מסר. כבר שבוע שהמשפחה יושבת באוהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה וקוראת לשחרר את אברה משבי החמאס. אילן מנגיסטו, אח של אברה, ויגאל נמימי דודו של אורון שאול באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה (צילום מסך) נמימי סיפר שמשפחות שאול ומנגיסטו נמצאות בקשר כבר הרבה זמן. הוא צריך להיות בבית היום:

המשלחת של משפחת מנגיסטו ופעילים במטה לשחרורו הגיעה אמש למטה האום בניו יורק לאחר מסע מחוף לחוף ברחבי ארהב, בנסיון לעורר את מצפון העולם בגורלו של אברה | אילן:

אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. שש שנים שבהם פעור חור בליבה של משפחת מנגיסטו והוא לא מתאחה. תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. אילן מנגיסטו יגיע היום (ה') לירושלים לעצרת המיוחדת, שמארגנים תלמידי ישיבת אמית נחשון, למען השבת אחיו משבי חמאס. שבתות וחגים הם הימים הקשים ביותר עבורנו, אומר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה. זהו היום השמיני של המשפחה, שבנה אברה מנגיסטו מוחזק בידי חמאס בעזה זה שלוש שנים וחצי, כשכוונתה המקורית הייתה להישאר שבוע בלבד. הסרטון הוכן על ידי משפחת מנגיסטו ומטה המאבק. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את הגבול לרצועת עזה ונעלם. מזה חמש שנים אנחנו כואבים מאוד ורק מקווים לטוב, כך אמר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, ששבוי מאז 2014 בידי החמאס ברצועת עזה. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט מתפוגגת לגמרי. לצער הרב של המשפחה, הרבה לא נעשו כדי לשחרר אותו. המדינה דורכת במקום ערוץ 20 04/04/2018 21:28 הוא צריך להיות בבית היום:

בני משפחתו של אברהם (אברה) מנגיסטו, שמוחזק בשבי חמאס יותר משלוש שנים, יסיימו את ביקורם בארהב בנאום שיישאו באום. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את הגבול לרצועת עזה ונעלם. אברה מנגיסטו עבר את הגדר לבד, מרצונו. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה.

6 שנים ל×
6 שנים ל×"חזקתו ×'ש×'×™ ×"חמאס אחיו של א×'ר×" מנ×'יסטו ×'ראיון ×'לע×"×™ פותח את כל ×"קלפים ×"×™×"×'רות from storage.hidabroot.org
מזה חמש שנים אנחנו כואבים מאוד ורק מקווים לטוב, כך אמר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, ששבוי מאז 2014 בידי החמאס ברצועת עזה. תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. שלומי לוי הטורניר, נערך ביוזמת סגן ראש העיר והממונה על הספורט, דורון נקשרי ובשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון בניהולו של מרסלו בורדמן יחד עם דקל. זהו היום השמיני של המשפחה, שבנה אברה מנגיסטו מוחזק בידי חמאס בעזה זה שלוש שנים וחצי, כשכוונתה המקורית הייתה להישאר שבוע בלבד. המדינה דורכת במקום ערוץ 20 04/04/2018 21:28 הסרטון הוכן על ידי משפחת מנגיסטו ומטה המאבק. לצער הרב של המשפחה, הרבה לא נעשו כדי לשחרר אותו. כבר שבוע שהמשפחה יושבת באוהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה וקוראת לשחרר את אברה משבי החמאס.

מאות השתתפו בעצרת בתל אביב למען השבת אברה מנגיסטו.

אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו שמצוי בשבי חמאס, מסביר מדוע הקימה משפחתו מאהל מחאה מול בית נתניהו. מה באמת קרה שם, ביום שבו השתנו חייו של אברה מנגיסטו? אז למה להחזיר אותו אם עבר מרצונו. שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס. אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. סרטון קשה שהופק ב2016, כשמלאו שנתיים לשבי אברה. ולחג הפסח יש משמעות מיוחדת בעם היהודי. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט מתפוגגת לגמרי. בריאיון לאולפן ynet סיפר הבוקר (שני) אחיו, אילן, על התחושות הקשות בקרב המשפחה בנוגע לטיפול הממשלה במשא ומתן להשבתו, וטען כי פספסה הזדמנויות רבות: זהו היום השמיני של המשפחה, שבנה אברה מנגיסטו מוחזק בידי חמאס בעזה זה שלוש שנים וחצי, כשכוונתה המקורית הייתה להישאר שבוע בלבד. מזה חמש שנים אנחנו כואבים מאוד ורק מקווים לטוב, כך אמר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, ששבוי מאז 2014 בידי החמאס ברצועת עזה. אחיו של מנגיסטו, אילן, סיפר כי להוריו קשה לציין עוד שנה שאברה לא בבית וכי הם מתאכזבים בכל מפגש שלהם עם נבחרי ציבור. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה, נשא גם הוא דברים ואמר כי אם אברה היה ילד לבן מקיסריה או מכפר אחים הוא היה זוכה ליחס אחר, אבל אברה הוא אתיופי שקוף.

מאות השתתפו בעצרת בתל אביב למען השבת אברה מנגיסטו. המשלחת של משפחת מנגיסטו ופעילים במטה לשחרורו הגיעה אמש למטה האום בניו יורק לאחר מסע מחוף לחוף ברחבי ארהב, בנסיון לעורר את מצפון העולם בגורלו של אברה | אילן: אילן, אחיו של אברה מנגיסטו במשחק. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. הפעילו את מלוא כובד משקלכם על כל הגורמים בכל המדינות שיכולים.

שנתיים מוחזק א×'ר×
שנתיים מוחזק א×'ר×" מנ×'יסטו ×'×¢×–×" ומ×"ינת ישראל שותקת אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. משפחת מנגיסטו מזמינה את הציבור להגיע למאהל מול בית ראש הממשלה ולשמוע עוד על מאבקם לשחרורו של אברה. זהו היום השמיני של המשפחה, שבנה אברה מנגיסטו מוחזק בידי חמאס בעזה זה שלוש שנים וחצי, כשכוונתה המקורית הייתה להישאר שבוע בלבד. משפחת מנגיסטו החליטה היום (ראשון) להאריך את שהותה מול בית ראש הממשלה בירושלים. אברה מנגיסטו עבר את הגדר לבד, מרצונו. מה באמת קרה שם, ביום שבו השתנו חייו של אברה מנגיסטו? חברי ארגון רופאים למען זכויות אדם, העבירו את הסרטון לידי. שש שנים שבהם פעור חור בליבה של משפחת מנגיסטו והוא לא מתאחה.

אברהם (אברה) מנגיסטו, הרביעי מבין עשרה ילדים, עלה לישראל מאתיופיה עם משפחתו בגיל 5, לדברי אחיו אילן מנגיסטו.

אברה מנגיסטו עבר את הגדר לבד, מרצונו. אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. המצלמה הצהלית עוקבת אחריו, כל הזמן, ואיש לא עוצר אותו. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: אדם ממוצע ברחוב לא יודע מי זה אברה מנגיסטו, אני בטוח שזה המצב גם בציבור הדתי. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט מתפוגגת לגמרי. חברי ארגון רופאים למען זכויות אדם, העבירו את הסרטון לידי. שלומי לוי הטורניר, נערך ביוזמת סגן ראש העיר והממונה על הספורט, דורון נקשרי ובשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון בניהולו של מרסלו בורדמן יחד עם דקל. סרטון קשה שהופק ב2016, כשמלאו שנתיים לשבי אברה. בעבר דיווחה משפחתו על שלושה מקרים שבהם יצא. מה באמת קרה שם, ביום שבו השתנו חייו של אברה מנגיסטו? הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר. המדינה דורכת במקום ערוץ 20 04/04/2018 21:28

אָבֵרה מנגיסטו / קריאה דחופה לשחרור הנשיא ריבלין נפגש עם פעילים ובני משפחה והבטיח להמשיך ולעשות כל מאמץ על מנת לקדם את המאמצים להשבתו | ארגון זכויות האדם 'אמנסטי ישראל' יצא בקריאה דחופה להשבתם של אברה ושל האזרח הבדואי אברה מנגיסטו. אָבֵרה מנגיסטו / קריאה דחופה לשחרור הנשיא ריבלין נפגש עם פעילים ובני משפחה והבטיח להמשיך ולעשות כל מאמץ על מנת לקדם את המאמצים להשבתו | ארגון זכויות האדם 'אמנסטי ישראל' יצא בקריאה דחופה להשבתם של אברה ושל האזרח הבדואי.